jueves, 17 de noviembre de 2011

El Palamós Club de Futbol busca al seu nou fitxatge a Facebook


El Palamós CF és qui té actualment més seguidors, des de la tercera divisió i la resta de categories regionals, en la plataforma Facebook . Per aquest motiu ha impulsat una original iniciativa en la xarxa social, una campanya perquè els aficionats siguin part activa del nou fitxatge del club al mercat d'hivern. És així com la plataforma ‘facebook’ ha passat de ser el lloc web típic per a fer-se conèixer i interactuar amb aficionats i fans i s’ha convertit en l’indret ideal per a decidir futurs fitxatges del club.

El CF Palamós ha obert la pagina ‘Entra en juego, campaña por el jugador facebook’ en la qual es convida als aficionats a fer una donació mínima d’un euro per fer realitat el nou fitxatge del club. Aquesta iniciativa, provocada pels problemes econòmics de l’entitat, ha començat a donar fruits, uns diners “extra” que s’utilitzaran per a reforçar a l’equip.

Segons informacions publicades al diari Sport, la recaptació de diners s’anirà fent pública a la xarxa social i s’animarà a aquells que hagin fet un donatiu per la causa a participar en una enquesta en la qual puguin votar sobre quin tipus de jugador han de fitxar: porter, defensa, migcampista o davanter.

El vicepresident esportiu de Palamós, Toni Heras,  va avançar als aficionats que el jugador lluiria el número 12 en la seva samarreta i que el dia del seu primer partit amb el CF Palamós, tots aquells que haguessin fet un donatiu, gaudirien d’entrada gratis. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario